Линија
Republicki zavod za sport
7.11.2017.

Физичка активност


Јединствени центар у региону који интегрише спорт и медицину спорта у једној институцији јесте Завод за спорт и медицину спорта Републике Србије. Као једина специјализована установа чије су две примарне области спорт и медицина спорта, годинама смо развијали мултидисциплинарни систем који данас функционише по највишим стандардима. Данас, услуге спортистима, рекреативцима и грађанству пружају специјалисти из области спорта и медицине спорта, и то у разним научним дисциплинама. Завод је оформио тимове који се баве тестирањима, аналитиком као и научним и другим истраживањима у циљу унапређења врхунског спорта и општег здравља становништва. Позивамо Вас да нас посетите, да осетите спортски дух, да упознате водеће стручњаке из области спорта и медицине спорта и да доживите заиста јединствену енергију која нас карактерише.

Зашто је важна физичка активност?

Већина људи уз бројуне дневне обавезе ретко може да пронађе мало времена и за себе, а нарочито за ствари од којих, како делује на први поглед, нема превише користи. Међутим, 30-45 минута рекреације 2-3 пута недељно итекако може имати утицај на ваш живот. Редовна рекреација у комбинацији са здравом исхраном, најбољи је поклон вашем телу. Годи и физичком и менталном здрављу и уједно појачава осећај задовољства собом. Редовна физичка активност помаже у спречавању многих болести и смањењу или одржавању телесне тежине.

Уколико сте, дакле, одлучили да пронађете мало времена за себе и своје здравље, најпрепоручљивија рекреација је аеробни, односно кардио тренинг, онај где број откуцаја срца по минуту достиже између 70 и 80 одсто максималне вредности.

Најздравији начин мршављења је редовна рекреација у комбинацији са здравом исхраном. За пола сата трчања на траци можете сагорети 300 калорија, а за пола сата брзог ходања око 180 калорија.

Услед редовних тренинга бићете опуштенији и лакше ћете се борити са свакодневним проблемима.

Имаћете више енергије, бити издржљивији и много више спремни на покрет и било какву активност. Сваки тренинг ће вам бити лакши од претходног и све боље ћете се осећати

Како време буде одмицало, капацитет ваших плућа ће бити већи, а плућа здравија

Редовним тренингом вежбате срце, оно мења ритам рада чиме се доприноси његовом здрављу. Срчани мишић се јача и срце пумпа ефикасније. После тренинга тело је уморно, а мозак одморан.

Резултати:

  • Обликовати своје тело и затегнути мишиће. Не само што ћете бити здравији већ ћете изгледати здравије и привлачније
  • Побољшати циркулацију и смањити повишени крвни притисак
  • Повећати број црвених крвних зрнаца тако што ћете подстаћи транспорт кисеоника
  • Сманићете ризик од дијабетеса

Како време буде пролазило, боље ћете изгледати, бићете здравији, и све ћете радити лакше и са више воље. Лакше ћете се хватати у коштац са животним проблемима и уопште ћете се осећати много боље!



Сва права задржана © 2011 Завод за спорт и медицину спорта Републике Србије. Дизајн и развој Неотек д.о.о.